Стійки і амортизатори ВАЗ 2108-21099, 2113-2115
Стійки і амортизатор є демпфуючим елементом ходової частини автомобіля і забезпечує наступні характеристики: Комфорт при пересуванні, хорошу керованість автомобіля (утримання постійного контакту шини з дорогою, управління роботи пружини, контроль розгойдування ― мінімізація впливу нерівностей дорожнього покриття) що прямо пропорційно впливає на безпеку водія і пасажирів.
В основній масі на автомобілі експлуатуються на наших дорогах застосовуються стійки і амортизатори конструктивно розділяються на однотрубні і двох трубні, односторонні і двосторонні і по наповненню на олійні та газомасляные.
Амортизатори знаходяться в постійному контакті з агресивним середовищем (дощ, пісок, реагенти якими посипають і поливають дорожнє полотно) що може призвести до корозії і зниження експлуатаційних характеристик. Тому вони повинні піддаватися перевірці при пробігу 10000 ― 15000 км і підлягають заміні після пробігу кожних 100000 км.
- В наявності Оптом і в роздріб2 325 ₴S 421
- В наявності Оптом і в роздріб3 244 ₴S425, S426
- В наявності Оптом і в роздріб2 325 ₴S 423
- В наявності Оптом і в роздріб1 264 ₴HA 30508
- В наявності Оптом і в роздріб2 466 ₴HA 30208, HA 30108
- В наявності Оптом і в роздріб2 178 ₴665059
- В наявності Оптом і в роздріб850 ₴2108-1
- В наявності Оптом і в роздріб1 875 ₴170 607
- В наявності Оптом і в роздріб1 950 ₴S424
- Немає в наявності Оптом і в роздріб1 950 ₴+380 (95) 571-48-33
- +380 (73) 370-08-00
- +380 (67) 427-47-43
S422
Перед установкою важливо прокачати амортизатор.
Погано прокачаний під час установки амортизатор — одна з причин поломки та порушення роботи поршневої системи амортизаторів. Не виконання норми щодо прокачування амортизатора — це порушення правил встановлення амортизатора. В такому випадку вихід з роботи амортизатора не гарантійний випадок!
При установке необходимо прокачать амортизатор три-пять раз. Это дает возможность клапанному механизму прийти в рабочее положение, а также выявить брак(если таковой имеется) до установки амортизатора на автомобиль. Важно знать, что небольшие так называемые провалы в сопротивлении хода амортизатора или не одинаковая скорость выхода штока (в газо-масляных амортизаторах) не есть брак и никак не отображается на дальнейшем использовании амортизатора!
Під час прокачування амортизаторів краще що б шток амортизатора залишався на 2-3 см несжатым тобто не стискати амортизатор повністю:
1. Встановити амортизатор у вертикальному положенні — штоком вгору і плавно стиснути шток не дотискуючи 2-3 см до максимуму.
2. Потримати амортизатор в такому положенні 4 сек.
3. Плавно відпустити і дати вийти штоку до максимального розтиснення.
4. Повторити ці дії потрібно 2-5 разів
Після того як амортизатор прокачаний його потрібно утримувати у вертикальному положенні до моменту монтажу на автомобіль.