Продавець Ваша Машина розвиває свій бізнес на Prom.ua 8 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
196 відгуків
Распродажа!!! -10%Распродажи и акции
ВАША МАШИНА
+380 (95) 571-48-33
+380 (73) 370-08-00
+380 (67) 427-47-43
Кошик

Стійки і амортизатори ВАЗ 2108-21099, 2113-2115

Стійки і амортизатор є демпфуючим елементом ходової частини автомобіля і забезпечує наступні характеристики: Комфорт при пересуванні, хорошу керованість автомобіля (утримання постійного контакту шини з дорогою, управління роботи пружини, контроль розгойдування ― мінімізація впливу нерівностей дорожнього покриття) що прямо пропорційно впливає на безпеку водія і пасажирів.

В основній масі на автомобілі експлуатуються на наших дорогах застосовуються стійки і амортизатори конструктивно розділяються на однотрубні і двох трубні, односторонні і двосторонні і по наповненню на олійні та газомасляные.

Амортизатори знаходяться в постійному контакті з агресивним середовищем (дощ, пісок, реагенти якими посипають і поливають дорожнє полотно) що може призвести до корозії і зниження експлуатаційних характеристик. Тому вони повинні піддаватися перевірці при пробігу 10000 ― 15000 км і підлягають заміні після пробігу кожних 100000 км.

Перед установкою важливо прокачати амортизатор.

Погано прокачаний під час установки амортизатор — одна з причин  поломки та порушення роботи поршневої системи амортизаторів. Не виконання норми щодо прокачування амортизатора — це порушення правил встановлення амортизатора. В такому випадку вихід з роботи амортизатора не гарантійний випадок!

При установке необходимо  прокачать амортизатор три-пять раз. Это дает возможность клапанному механизму прийти в рабочее положение, а также выявить брак(если таковой имеется) до установки амортизатора на автомобиль. Важно знать, что небольшие так называемые провалы в сопротивлении хода амортизатора или не одинаковая скорость выхода штока (в газо-масляных амортизаторах) не есть брак и никак не отображается на дальнейшем использовании амортизатора!

Під час прокачування амортизаторів краще що б шток амортизатора залишався на 2-3 см несжатым тобто не стискати амортизатор повністю:

1. Встановити амортизатор у вертикальному положенні — штоком вгору і плавно стиснути шток не дотискуючи 2-3 см до максимуму.

2. Потримати амортизатор в такому положенні 4 сек.

3. Плавно відпустити і дати вийти штоку до максимального розтиснення.

4. Повторити ці дії потрібно 2-5 разів

Після того як амортизатор прокачаний його потрібно утримувати у вертикальному положенні до моменту монтажу на автомобіль.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner