Амортизатори
Амортизатор є демпфуючим елементом ходової частини автомобіля і забезпечує наступні характеристики: Комфорт при пересуванні, хорошу керованість автомобіля (утримання постійного контакту шини з дорогою, управління роботи пружини, контроль розгойдування ― мінімізація впливу нерівностей дорожнього покриття) що прямо пропорційно впливає на безпеку водія і пасажирів.
Амортизатори знаходяться в постійному контакті з агресивним середовищем (дощ, пісок, реагенти якими посипають і поливають дорожнє полотно) що може призвести до корозії і зниження експлуатаційних характеристик. Тому вони повинні піддаватися перевірці при пробігу 10000 ― 15000 км і підлягають заміні після пробігу кожних 100000 км.
- В наявності Оптом і в роздріб848 ₴HA30101
- Немає в наявності Оптом і в роздріб1 725 ₴+380 (95) 571-48-33
- +380 (73) 370-08-00
- +380 (67) 427-47-43
S 401 - Немає в наявності Оптом і в роздріб881 ₴+380 (95) 571-48-33
- +380 (73) 370-08-00
- +380 (67) 427-47-43
443122 - Немає в наявності Оптом і в роздріб1 058 ₴+380 (95) 571-48-33
- +380 (73) 370-08-00
- +380 (67) 427-47-43
S402
Заміна амортизатора.
Для роботи необхідна оглядова канава або підйомник.
В підкапотному просторі через отвір в бризковики ключем на "17" відвертаємо гайку кріплення штока амортизатора, утримуючи шток від провертання ключем на "6" і чи спец ключем.
Знизу автомобіля, ключем на "13" відвертаємо дві гайки кріплення кронштейна амортизатора і ...
...виймаємо амортизатор разом з кронштейном вниз через отвір в нижньому рачаге.
З допомогою двох ключів "на 17" відвертаємо гайку і виймаємо болт кріплення амортизатора до кронштейна.
В разі зносу ― міняємо верхні гумові подушки кріплення амортизатора.
Якщо пошкоджений сайлентблок, то міняємо його. Перед установкою амортизатор обов'язково прокачуємо і повністю витягуємо шток. Встановлюємо амортизатор в порядку, зворотному зняттю.
Заміна амортизатора заднього.
Роботу зручно виконувати на підйомнику або оглядовій канаві.
Для заміни амортизатора вивішуємо колесо і підпираємо стійкою балку заднього моста так, щоб амортизатор трохи зіщулився.
Двома ключами "на 19" відвертаємо самоконтрящуюся гайку кріплення нижньої вушка амортизатора.
Виймаємо болт з шайбами і розпірну втулку.
Ключем "на 19" відкручуємо самоконтрящуюся гайку кріплення верхньої вушка амортизатора і ...
... знімаємо амортизатор разом з гумовими втулками.
Перед установкою важливо прокачати амортизатор.
Погано прокачаний під час установки амортизатор — одна з причин поломки та порушення роботи поршневої системи амортизаторів. Не виконання норми щодо прокачування амортизатора — це порушення правил встановлення амортизатора. В такому випадку вихід з роботи амортизатора не гарантійний випадок!
При установці необхідно прокачати амортизатор три-п'ять разів. Це дає можливість клапанного механізму прийти в робоче положення, а також виявити шлюб(якщо такий є) до встановлення амортизатора на автомобіль. Важливо знати, що невеликі так звані провали в опорі ходу амортизатора або не однакова швидкість виходу штока (в газо-масляних амортизаторах) не є шлюб і ніяк не відображається на подальшому використанні амортизатора!
Під час прокачування амортизаторів краще що б шток амортизатора залишався на 2-3 см несжатым тобто не стискати амортизатор повністю:
1. Встановити амортизатор у вертикальному положенні — штоком вгору і плавно стиснути шток не дотискуючи 2-3 см до максимуму.
2. Потримати амортизатор в такому положенні 4 сек.
3. Плавно відпустити і дати вийти штоку до максимального розтиснення.
4. Повторити ці дії потрібно 2-5 разів
Після того як амортизатор прокачаний його потрібно утримувати у вертикальному положенні до моменту монтажу на автомобіль.