Продавець Ваша Машина розвиває свій бізнес на Prom.ua 8 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
196 відгуків
Распродажа!!! -10%Распродажи и акции
ВАША МАШИНА
+380 (95) 571-48-33
+380 (73) 370-08-00
+380 (67) 427-47-43
Кошик

Амортизатори

Амортизатор є демпфуючим елементом ходової частини автомобіля і забезпечує наступні характеристики: Комфорт при пересуванні, хорошу керованість автомобіля (утримання постійного контакту шини з дорогою, управління роботи пружини, контроль розгойдування ― мінімізація впливу нерівностей дорожнього покриття) що прямо пропорційно впливає на безпеку водія і пасажирів.

Амортизатори знаходяться в постійному контакті з агресивним середовищем (дощ, пісок, реагенти якими посипають і поливають дорожнє полотно) що може призвести до корозії і зниження експлуатаційних характеристик. Тому вони повинні піддаватися перевірці при пробігу 10000 ― 15000 км і підлягають заміні після пробігу кожних 100000 км.

Заміна амортизатора.

Для роботи необхідна оглядова канава або підйомник.

В підкапотному просторі через отвір в бризковики ключем на "17" відвертаємо гайку кріплення штока амортизатора, утримуючи шток від провертання ключем на "6" і чи спец ключем.

Знизу автомобіля, ключем на "13" відвертаємо дві гайки кріплення кронштейна амортизатора і ...

...виймаємо амортизатор разом з кронштейном вниз через отвір в нижньому рачаге.

З допомогою двох ключів "на 17" відвертаємо гайку і виймаємо болт кріплення амортизатора до кронштейна.

   В разі зносу ― міняємо верхні гумові подушки кріплення амортизатора.

   Якщо пошкоджений сайлентблок, то міняємо його. Перед установкою амортизатор обов'язково прокачуємо і повністю витягуємо шток. Встановлюємо амортизатор в порядку, зворотному зняттю.

Заміна амортизатора заднього.

Роботу зручно виконувати на підйомнику або оглядовій канаві.

  Для заміни амортизатора вивішуємо колесо і підпираємо стійкою балку заднього моста так, щоб амортизатор трохи зіщулився.

Двома ключами "на 19" відвертаємо самоконтрящуюся гайку кріплення нижньої вушка амортизатора.

Виймаємо болт з шайбами і розпірну втулку.

Ключем "на 19" відкручуємо самоконтрящуюся гайку кріплення верхньої вушка амортизатора і ...

... знімаємо амортизатор разом з гумовими втулками.

Перед установкою важливо прокачати амортизатор.

Погано прокачаний під час установки амортизатор — одна з причин  поломки та порушення роботи поршневої системи амортизаторів. Не виконання норми щодо прокачування амортизатора — це порушення правил встановлення амортизатора. В такому випадку вихід з роботи амортизатора не гарантійний випадок!

При установці необхідно  прокачати амортизатор три-п'ять разів. Це дає можливість клапанного механізму прийти в робоче положення, а також виявити шлюб(якщо такий є) до встановлення амортизатора на автомобіль. Важливо знати, що невеликі так звані провали в опорі ходу амортизатора або не однакова швидкість виходу штока (в газо-масляних амортизаторах) не є шлюб і ніяк не відображається на подальшому використанні амортизатора!

Під час прокачування амортизаторів краще що б шток амортизатора залишався на 2-3 см несжатым тобто не стискати амортизатор повністю:

1. Встановити амортизатор у вертикальному положенні — штоком вгору і плавно стиснути шток не дотискуючи 2-3 см до максимуму.

2. Потримати амортизатор в такому положенні 4 сек.

3. Плавно відпустити і дати вийти штоку до максимального розтиснення.

4. Повторити ці дії потрібно 2-5 разів

Після того як амортизатор прокачаний його потрібно утримувати у вертикальному положенні до моменту монтажу на автомобіль.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner